Technik Reklamy


SZCZEGÓŁY ZAWODU

Różnie na Nią mówią: handel uwagą, sprzedaż czasu widza, przekształcanie półprawdy w całkowite kłamstwo. Podobno jest tak skuteczna i piekielnie szybka, że nie można od Niej uciec. Tworzą Ją ludzie – nie wszyscy, tylko Ci, posiadający określoną wiedzę i potrafiący wyjść poza schemat.

TAK, TO REKLAMA.

PRZEDMIOTY ROZSZERZONE:

geografia

JĘZYKI OBCE:

język angielski

język angielski zawodowy

język niemiecki

KWALIFIKACJE:

PGF.07.

Wykonywanie przekazu reklamowego

PGF.08.

Zarządzanie kampanią reklamową

PERSPEKTYWA PRACY:

specjalista do spraw reklamy i public relations

specjalista ds. marketingu i sprzedaży

copywriter, projektant grafiki

PRZEDMIOTY ZAWODOWE:

  • język angielski zawodowy
  • podstawy reklamy
  • przekaz i komunikat w reklamie
  • produkcja reklamy
  • kreacja w reklamie
  • rysunek i projektowanie w reklamie


  • Strategia w reklamie
  • Kampania reklamowa
  • planowanie kampanii reklamowej
  • zarządzanie procesem realizacji kampanii
  • skuteczność i efektywność kampanii reklamowej
  • zarządzenie firma

WYBIERAJĄC TEN KIERUNEK BĘDZIESZ POTRAFIŁ:

  • tworzyć przekaz reklamowy,stosując techniki twórczego myślenia podczas opracowywania koncepcji reklamy,
  • organizować i prowadzić sprzedaż usług oraz produktów reklamowych,
  • prowadzić kampanie reklamowe dla firm,
  • projektować w programach graficznych, m.in. w Photoshopie, Corelu, In Designie,
  • dobierać materiały i urządzenia do produkcji reklam,
  • gromadzić niezbędne informacje potrzebne do badania i oceny skuteczności, efektywność reklamy,
  • poruszać się swobodnie i komunikować się swobodnie w świecie social mediów i nowoczesnych mediów,
  • przestrzegać norm etycznych zawartych w kodeksie etyki reklamy.

Technik reklamy to zawód na pograniczu marketingu, psychologii, zarządzania, prawa, ale też sztuki i nowoczesnych mediów.

Jego zadania zawodowe koncentrują się m.in. na: sporządzaniu i analizowaniu dokumentów, zarządzaniu ludźmi i procesami, promowaniu usług i produktów, opracowywaniu projektów na podstawie analizy rynku, briefu, przygotowywaniu przekazów reklamowych.

Zajęcia odbywają się w pracowniach wyposażonych w programy komputerowe wykorzystywane do opracowywania materiałów reklamowych, ulotek, folderów, m.in.: Photoshop, Corel DRAW, InDesign.


strzałka do góry
Dziennik