Klasy reklamy uczestniczyły dziś w spotkaniu z pracownikami gorlickiej firmy Forest. Zajęcia były bardzo interesujące, gdyż firma wprowadza zupełnie nową strategię sprzedaży i marketingu, o której opowiadała między innymi Absolwentka kierunku reklamy Kinga Bernadyn - obecnie pracownik firmy Forest.
Podczas spotkania uczniowie dowiedzieli się o ekonomii behawioralnej, znaczeniu social mediów we współczesnym marketingu, segmentacji rynku B2B oraz B2C, sztucznej inteligencji i jej roli w pracy grafika oraz zawodach przyszłości powiązanych z reklamą.
Firma Forest w swoim portfolio ma współpracę z takim markami jak BURBERRY, DIOR, IKEA, RESERVED, dla których tworzy np. wieszaki czy akcesoria kuchenne. Dziś mogliśmy obejrzeć na żywo produkty Forest, będące wytworem pracy wyśmienitych stolarzy, którzy tworzą ekskluzywne produkty Made in Gorlice.
Na zakończenie spotkania ogłoszono także konkurs na logo i nazwę, w którym mogą wziąć udział Uczestnicy zajęć. Życzymy Wam powodzenia! Serdecznie dziękujemy całej ekipie FOREST GORLICE za przybycie do naszej szkoły i podzielenie się ogromem wiedzy z uczniami profilu technik reklamy.
Organizatorkami spotkania były Pani Teresa Bednarz oraz uczennica kl. 2 b T Małgorzata Bochenek.